informatički inženjering

Dodano!

Prijava

zatvori

Zapamti me? Zaboravili ste lozinku?

Registracija

zatvori

Prihvaćam uvjete korištenja

Pregled uvjeta prodaje i poslovanja

American Express Cirrus Diners Club International Mastercard Visa Visa Electron

CIJENA SATA RADA SERVISA

150.00 kn + 25% PDV = 187.50 kn za rad u tehničara u servisu

80.00 kn + 25% PDV = 100.00 kn za dolazak vozača kod stranke i preuzimanje uređaja za servis - bez intervencije

220.00 kn + 25% PDV = 275.00 kn za rad tehničara kod stranke

220.00 kn + 25%PDV = 275.00 kn - Izlazak na teren/detekcija kvara (dolazak kod stranke i 30 minuta rada ili samo detekcija kvara ako popravak nije moguće obaviti kod stranke, svaki dodatni sat rada 220.00 kn + PDV)

220.00 kn + 25% PDV = 275.00 kn satnica mlađeg programera za sistemsko administrativne poslove i konzultantske usluge

320.00 kn + 25% PDV = 400,00 kn satnica programera za sistematsko administrativne poslove i konzultantske usluge

Cijena sata rada servisa (tehničara i programera) odnosi se na radno vrijeme
ponedjeljak - petak od 8h do 16h i subota od 8h do 14h.

* Cijena sata rada servisa van radnog vremena povećava se 50%, nedjeljom i praznikom povećava se 100%.

* Informatička obuka korisnika za opčenite stvari o računalima naplaćuje se po cijeni sata rada servisa tehničara.

* Ako radovi nisu specificirani u ovom cjeniku naplaćuju se prema stvarno utrošenom vremenu servisa tehničara i programera.

UGOVORNO ODRŽAVANJE

Komintenti koji imaju ugovore o održavanju software-a i plaćaju mjesečno paušalne iznose i satnicu za poslove koji nisu predviđeni ugovorom (hardverski kvarovi PC računala, pisača te softverske intervencije - Windows, mreža i sl.) posebno se naplaćuju iznosi:

150.00 kn - za rad u servisera u vremenu od 08h - 16h
225.00 kn - za rad servisera i intervencije iza 16h
220.00 kn - izlazak na teren (dolazak kod stranke i 30 minuta rada/samo detekcija kvara,  svaki dodatni sat rada 220.00 kn)
220.00/320 kn - satnica mlađeg/starijeg programera za sistematsko administrativne poslove i konzultantske usluge

* Iznosi su izraženi bez PDV-a

   

Hard Jura - Opći uvjeti servisa i servisni ugovor

  • Uređaj se preuzima iz servisa isključivo uz predočenje radnog naloga. Rok za preuzimanje uređaja/opreme nakon obavijesti o završetku servisne obrade uređaja/opreme je 15 dana. Rok za preuzimanje uređaja bitan je sastojak ovog ugovora.

  • U slučaju da korisnik ne preuzme uređaj u roku od 45 dana od dana obavijesti Servisa o završetku servisne obrade, korisnik je suglasan da će se to smatrati odreknućem od vlasništva uređaja te će uređaj biti napuštena stvar u skladu s člankom 132. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima. U tom slučaju Hard Jura može postupati s uređajem kao s pokretnom stvari koju nitko nema u svom vlasništvu sukladno članku 131. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima te prodati istu trećim osobama, a radi naplate svih svojih troškova. Korisnik izričito i bezuvjetno potvrđuje da Hard Jura ima pravo zadržavanja na predmetu popravka sukladno odredbama članka 72. Zakona o obveznim odnosima te je ovlašten na temelju članka 75. sve svoje troškove koje je imao u svezi popravka kao i druge troškove naplatiti iz vrijednosti ostvarene prodajom uređaja trećim osobama.

  • Tijekom popravka može doći do brisanja svih podataka iz uređaja. Hard Jura servis ne preuzima nikakvu odgovornost za Vaše podatke ili pohranu Vaših podataka. Također, povrat podataka na uređaj je u odgovornosti korisnika. 

  • Naplata dijagnostike u slučaju odustajanja od van jamstvenog popravka naplaćuje se 120 kn.
  • Jamstvo za obavljeni vanjamstveni popravak je 90 dana od dana popravka.
  • Jamstva na softverske intervencije ne postoji.

Hard Jura servis pruža sljedeće usluge

  • servis i održavanje svih vrsti printera i plotera
  • dijagnostika ispravnosti i servis PC računala
  • uklanjanje virusa, spywarea, adwarea, i sličnog malicioznog softwarea iz Vaših računala
  • podešavanje pristupa internetu 
  • instalacija licenciranih softwarea (operativnih sustava, programskih paketa, drivera...)
  • izgradnja, nadogradnja i održavanje Vašeg informatičkog sustava
  • strukturno kabliranje, testiranje mrežnih dionica i umrežavanje informatičke opreme
  • ugovori o održavanju postojeće i nove informatičke opreme
  • savjetovanje pri odabiru optimalne informatičke opreme za Vaše poslovanje
  • sve usluge vršimo u našem servisu ili kod stranke

Hard Jura d.o.o. oglašava usluge i robu u dobroj namjeri s ciljem što točnijeg izlaganja kupcima, ukoliko propustimo precizno i kvalitetno opisati predmet prodaje, ispričavamo se, a propusti će biti uklonjeni u najkraćem mogućem roku.

Naš servis posluje više od dvadeset godina i sve to višegodišnje iskustvo implementiramo u gore navedenim vrstama usluge i podrške,  stoga nam se bratite sa punim povjerenjem.

Adresa servisa: Josipa Jelačića 10a, 43000 Bjelovar,

Telefoni: +385(0)43 221-307,  220-308

E-mail adresa: hardjura@hardjura.hr

Vaša košarica je prazna.

Ukupno: 0,00 kn

Naruči

Hard Jura d.o.o.

Josipa Jelačića 10A

hardjura@hardjura.hr

43000 Bjelovar

Tel. 043/221-300

Fax. 043/244-184

Radno vrijeme: 07 - 16h

informacije@hardjura.hr

Upišite se u mailing listu

© 2020 Hard Jura d.o.o. | design by Nebojša Pongračić | app-icons by VisualPharm